Missie:

Royal Olympia Anderlecht Korfbal wil de korfbalsport laten (be)leven in de gehele Brusselse regio. Met het sociaal engagement van onze spelers, trainers, ouders, sympathisanten en bestuur, willen wij onze club verder uitbouwen tot een vaste en meer gekende waarde binnen de Brusselse gemeenschap.

Visie / Waarden:

Plezier maken, respect voor elkaar en fair-play zijn onze kernwaarden. We willen de diversiteit binnen onze gemengde sport doortrekken naar de diverse samenleving waarin we ons bevinden. Bij ons is iedereen welkom: jong en oud, ongeacht de taal, afkomst, geaardheid of overtuigingen.

We willen onze club laten groeien door het sociaal engagement van onze leden, hun ouders en sympathisanten. Het competitieve gedeelte van onze club wordt begeleid door een team van gemotiveerde en kwaliteitsvolle trainers. Op deze manier trachten wij elke speler op zijn/haar niveau te benaderen en te laten groeien op technisch, tactisch en sociaal vlak.