Korfbal Anderlecht heeft in samenwerking met Brusol 101 zonnepanelen gelegd op ons Clubhuis.

Wij ondertekenden een overeenkomst met BRUSOL, die gratis 101 zonnepanelen op het dak van het clubhouse zal plaatsen met een totale opbrengst van 35,855 kWp.  Wij zullen vanaf nu groene elektriciteit opwekken, verbruilken en overtollige elektriciteit verkopen aan een energieleverancier.

Brusol is een initiatief van het ISO-gecertificeerd bedrijf EnergyVision, de grootste industriële zonnepaneelbouwer in België. Niet alleen zijn ze internationaal aanwezig in landen zoals Marokko en China. Ook in België, en in onze prachtige hoofdstad Brussel in het bijzonder, leggen ze vele duizenden zonnepanelen.

EnergyVision is één van de installateurs van het SolarClick programma. Met SolarClick bundelen Leefmilieu Brussel, Sibelga en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest hun krachten om de installatie van zonnepanelen in het Gewest te versnellen.

Zo willen we een bijdrage leveren aan een betere, groene wereld.